duminică, 24 martie 2013

107. Gânduri de ocazie

107. Gânduri de ocazie


Notă: au fost scrise pe facebook la capitolul comentarii .  Nu pretind că o să mişc filozofia din temelii .

161.Etapele vieţii au limite aproximative ;ştim precis când sfârşeşte bătrâneţea .
162. Este greu să ajuţi pe cineva să coboare: trebuie să-l priveşti de jos !
163. Dacă te interesează fericirea personală fără să nefericeşti pe alţii, atunci participă la fericirea tuturor .
164. Nu aştepta răspunsuri de la alţii la întrebările tale , caută singur .
165. Ce cred eu despre mine contează .
166. Să nu avem niciodată răbdarea de a accepta să fim călcaţi în picioare .
167. Biruinţa nu-i obligatorie , dar dacă apare nu trebuie alungată .
168. Numai moartea poate reduce puterea la zero .
169. Cei care au ajuns la concluzia că trebuie să mă respecte au luat-o la fugă !
171. După vis se cere acţiune .
172. Imposibilul este coaja ce înveleşte posibilul .
173. Omul rău se are pe sine drept cel mai mare duşman .
174. Ce s-a făcut şi ce mai este de făcut – uşor de văzut , este greu de văzut cine o să mai facă .
175. Decât flecăreală , mai bine tăcere .
176. De când am început să am o anumită vârstă , tot mai des mă gândesc că nemurirea e o poveste frumoasă .
177. Lucrurile care ne înconjoară , cândva nu au existat .
178. Mulţi ajung în vârful piramidei din greşeală .
179. Înţelepciunea unui tată este să se facă mic atunci când copii vorbesc despre mamă .
180. Ajungi înţelept numai datorită duşmanilor ; mai am nevoie de foarte mulţi duşmani .

de Grigore Rotaru Delacamboru



Autor photo : R . G .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu