luni, 7 februarie 2011

56. Dacă …

Dacă …


Dacă vrei să te vaiţi atunci

ai la îndemână vremea şi zici

ce vremuri ciudate trăim.


Dacă vrei să expiri atunci

ai la îndemână o păpădie şi zici

oh încotro zboară atâtea celule.


Dacă vrei să visezi urât

ai la îndemână tot felul de virtuale

alifii obiecte filmuleţe licori.


Dacă vrei să iubeşti atunci

ţine minte lumina este curată.


Dacă vrei să nu mori atunci

nu există vreo variantă.


4 martie 2001

De Grigore Rotaru Delacamboru




Auroe photo : R . G .



4 comentarii:

  1. Aleg
    ”Dacă vrei să iubeşti atunci

    ţine minte lumina este curată.”
    Le-ar putea exclude pe toate celelalte..mă întreb

    RăspundețiȘtergere
  2. Am optat!
    Iubirea este , dacă are putere, nemuritoare!
    În vară, am fost în Portugalia, am aflat cea mai tulburătoare poveste de iubire din câte mi-a fost dat să citesc vreodată.Iubirea regelui Pedro pentru o femeie Unică!
    Povestea are ceva straniu-am scris, puteți găsi..

    RăspundețiȘtergere